Mormelari raamatukorvike magamistoa põrandal…


Justin Petrone "Minu Eesti"

Posted in Uncategorized by mormelar on October 29, 2009

Ma pole ausalt öeldes mitte ühtegi selle sarja raamatut lugenud, kuigi ta hirmus popp on. Aga see jäi mulle kuskilt uute tulijate hulgast silma ja mõtlesin, miks mitte, võiks ju lugeda. Kuna ma selle paarikese eluloost eriti midagi ei tea, lootsin salaja, et ta kirjutab oma kogemustest nüüdsel ajal ja seeläbi ka ehk ökoelust.
Viljandis sõbranna juures pesitsedes avastasin, et tal on see raamat täiesti kodus olemas ning ühel laiskleval õhtupoolikult võtsingi lugemise ette.

Noh, mis ma siis öelda oskan. Väikseks pettumuseks kirjutas ta varasemast eluperioodist, kuigi vist on ka tulemas teine osa, mis ehk siis praegusemat aega käsitleb. Minu jaoks oli see stiil võibolla liiga päevikulik. Hästi kirjutatud, lihtne ja kergelt tabatav, mitmes kohas humoorikaski. Aga samas harjumatult…ma ei teagi, familiaarne? Eriti meeldisidki mulle need momendid, mil tema jaoks eestlased veidrad olid, täpsuse teema ja muu, selles minu jaoks kogu raamatu iva seisneski. Enamus raamatut aga rääkis tegelikult tema elust ja nende kahe suhetest, mis oli ka muidugi huvitav lugeda, aga ma vist miskipärast ootasin veidi analüüsivamat käitumist.

Kokkuvõttes võib öelda, et täitsa loetav raamat oli, minu lemmikute hulka ta kindlasti ei kuulu, aga kes vaagivad lugemise ja mittelugemise vahel, siis soovitan esimest, ajaraiskamisena kindlasti kirja ei lähe.

Leave a Reply

