Mormelari raamatukorvike magamistoa põrandal…


Raamatublogimisest

Posted in Uncategorized by mormelar on February 14, 2012

Eks mul endal on ka häbi.
Ma lõin selle virtuaalse lugemispäeviku ju ainult enda jaoks. Seepärast ma ei teegi sisukokkuvõtteid, vaid pigem jätan endale märkmeid selle kohta, mis ma raamatust arvasin. Aga kuidagi märkamatult lasin järje käest ja jäin vist ootama, et keegi selle minu eest üles otsiks.

Ma loen jätkuvalt väga palju. Ma vajan raamatuid sama palju kui õhku. Tänu raamatukogu laenutusinfole suudan ka osa loetud teoste nimekirjast taastada, sõpradelt või emalt laenatute ja isiklike raamatutega nii hästi ei lähe.
Aga ma siiski tahaks proovida end jälle järje peale saada, sest ma usun, et tulevikus on see suurepärane tagasivaade. Ning olles sunnitud tunnistama, et isegi sellel raamatublogide häbiplekil on lugejaid, üritan edaspidi ka tillukesi sisukokkuvõtteid teha.

Lugemist ootavate raamatute nimekiri on mul jätkuvalt kasvav organism. Iga loetud teose kohta tekib kolm nime juurde. Lisaks oma lemmikutele, scifi’le ja ajaloolisele kirjandusele, üritan silma peal hoida uudiskirjandusel ning viia end kurssi ka kohustusliku kirjandusega. Kuhugi pole ka kadunud minu salajane soov üks hetk maailmakirjanduse klassikud ette võtta.

Leave a Reply

